نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
10556
-
الف
+

بازگشت «رمبو» بعد از 11 سال به سینماها

«سیلوستر استالونه» آخر تابستان امسال پس از ۱۱ سال دوباره با کرکتر رمبو به سینماها می‌آید.

«سیلوستر استالونه» آخر تابستان امسال پس از ۱۱ سال دوباره با کرکتر «رمبو» با فلم «رمبو: آخرین خون» به سینماها می‌آید.

به گزارش آی فیلم2، «رمبو: آخرین خون» با بازی «سیلوستر استالونه» ۲۰ سپتمبر ۲۰۱۹ میلادی ۲۹ سنبله 1398 هجری خورشیدی در اکرانی گسترده راهی سینماها می شود.

رمبو: آخرین خون را «آدرین گرونبرگ» کارگردانی می کند و «پاز ورگا»، «سرجیو پریز منشتا» و «ایوه مونتریل» نیز از دیگر بازیگران فلم هستند.

از زمانی که استالونه آخرین بار کرکتر رمبو را بازی کرده است ۱۱ سال می گذرد. رمبو در سال ۲۰۰۸ با بودجه ۵۰ ملیون دالری ساخته شد و تنها ۱۱۳ ملیون دالر در سراسر جهان فروش کرد.

فلم آخرین خون پایانی است بر داستانی که سال ۱۹۸۲ با اولین خون فلمی که «تد کاچف» با حضور استالونه در کرکتر «جان رمبو» کهنه سرباز جنگ ویتنام ساخت، آغاز شد.

فلم اولین خون توانست در آن زمان به موفقیت عظیمی دست پیدا کند و سپس چهار دنباله فلم همگی با فلمنامه و بازیگری استالونه ساخته شدند.

اما از همه مهمتر رمبو 3 است قصه این فلم که در افغانستان رقم می خورد به این صورت می باشد : «جان رمبو» ماموریتی که در افغانستان به او پیشنهاد شده را رد می کند. اما متوجه می شود یکی از مهمترین افراد زندگی اش، «کلنل» در افغانستان به دست تبهکاران روسی افتاده است. حال او باید تصمیم جدیدی بگیرد.

مجموعه فلم های رمبو تاکنون ۳۰۰ میلیون دالر در باکس آفیس داخلی امریکا فروش داشته است.

ف ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر